BC Stavo dodává tradičně mimo jiné zuby a související díly standardní kvality (odpovídající běžnému osazení u značkových prodejců strojů) a kvality zvýšené (zejména produkce MTG – Metalogenia). V poslední době se zvyšuje zájem o zuby kvality standardní, motivovaný jejich relativně nízkou pořizovací cenou, oproti zubům kvalitnějším. Ty jsou však díky nárůstu cen méně poptávány, přestože mají nesporné výhody v mnohem menším opotřebení a celková ekonomika jejich užití vychází příznivěji.
Pásová rypadla na zpevněném povrchu bez rizika
Každý bagrista vám řekne, že opravdový bagr je jen na pásech; žádný kolový stroj se mu stabilitou nevyrovná. Ale co potom, když je potřeba pracovat pásovým strojem s ocelovými pásy na zpevněném povrchu, náchylném k poškození? Doposud bylo v takové situaci řešením u strojů, které nejsou vybaveny pásy pryžovými, podkládání pásů fošnami, panely či podsypání písčitým materiálem. Životnost fošen je však minimální, manipulace s pískem obtížná a použití panelů celkově drahé.
Pásy s gumovými špalky |
BC Stavo uvádí na český trh pryžové, respektive ocelopryžové bloky, montované na ocelové pojezdové pásy rypadel a příp. i jiných pásových strojů do hmotnosti 25 tun.
Existují 3 spojovací principy:1) ocelopryžové desky nahrazující desky ocelové, k přímé montáži na řetězy pásů
2) pryžové bloky k přišroubování na stávající ocelové desky
3) ocelopryžové bloky k uchycení pomocí třmenů na koncích stávajících ocelových desek
Samozřejmě každý z těchto principů má své výhody a svá omezení. Desky ad 2) a ad 3) se v kamenitém terénu nebo na demolicích samozřejmě mohou opět sejmout. Zajímavá je i aplikace na minirypadla a menší rypadla, kdy se stroj vybaví ocelovými pásy, které se dále provozují se zmíněnými deskami z pryže nebo bez nich, dle povahy práce.
Pryžové pojezdové pásy jsou téměř neopravitelné. Pokud dojde u takového stroje byť jen k lokálnímu poškození tohoto pásu, je nezbytné celý pás vyměnit za nový. Naproti tomu místní poškození jednoho pryžového bloku se řeší výměnou jen tohoto bloku.
Firma BC Stavo na základě náčrtku profilu desky pásu a sdělení šířky desek a jejich počtu vám vypracuje nabídku na výbavu vašeho stroje s ocelovými pásy pryžovými bloky, rovněž tak na přestavbu vašeho minirypadla z pásů pryžových na pásy ocelové s výbavou pryžových bloků, včetně případné přestavby dalších podvozkových dílů, pokud je nutná.
Gumové desky na pásy |
Rozšířená nabídka obecných náhradních dílů
Do činnosti BC Stavo patří – kromě dodávek filtrů, podvozkových dílů a otěrových dílů lžic a radlic - již tradičně zajišťování obecných náhradních dílů na zemní stroje vyráběné v západní Evropě, Japonsku, Jižní Koreji a USA objednávkovým způsobem. Toto probíhá bez jakékoli značkové specializace, při využití jiných obchodních cest než používají tuzemské značkové servisy.
Výsledkem je dodání dílů minimálně stejné kvality, ovšem za nižší cenu, což zákazník jistě vždy ocení. Zvlášť je toto markantní u dozerů Komatsu, rypadel Komatsu z Anglie a Japonska, dozerů, rypadel a nakladačů CAT a u strojů koncernů CNH (O&K, Fiat-Hitachi, Fiat Kobelco, Kobelco, New Holland, Case) a u značek nynějšího koncernu Terex (Schaeff, stroje Zeppelin do 12 t, Atlas, Fermec-MF, Fuchs).
Pokud zákazník nemá katalog dílů, i zde ve většině případů pomůžeme. Jednoduše nafaxujeme příslušnou stránku katalogu a zákazník si následně samostatně nebo při konzultaci s našimi techniky dokáže potřebnou součástku bez problémů vybrat.