Zatímco CNH nadále dováží rypadla se zkrácenou zádí z Japonska, běžná pásová rypadla vyrábí za použití mnoha italských a jiných evropských prvků v italském San Mauru.
Série 8 – Acera Geospec
Pro fandy a provozovatele originálních bagrů Kobelco, tedy vyráběných buď v Japonsku nebo v pobočném závodě v USA, máme dobrou zprávu: Můžeme dodat nejnovější provedení rypadel Kobelco, generaci „Série 8 – Acera Geospec”, tedy stroje s nezkrácenou zádí v nejmodernějším provedení, jakožto zánovní, velmi krátce použité předváděcí stroje, s plnou zárukou a zajištěným servisem.
Kobelco SK 210 LC
Základní charakteristiky těchto strojů jsou známé už v podobě naposledy dodávaných nových rypadel Kobelco, tedy generace „Série 6 – Dynamic Acera”. Tedy výkonné a mimořádně úsporné japonské dieselmotory s minimálními emisemi, japonská precizní hydraulika s elektronickou podporou a komfortní kabiny s klimatizací.
Navíc série 8 disponuje mnoha novými finesami. Spotřeba paliva je neuvěřitelně nižší o dalších až 18–20 % oproti předchůdcům a použití větší palivové nádrže umožňuje na plnou nádrž pracovat o 22 až 70 % déle (dle typu).
Kobelco SK 200-8
Nové motory Hino
Použity jsou nově motory Hino, a to u strojů hmotnosti 21 a 25 t čtyřválce (!), i u větších šestiválce. Potřebnou čistotu výfukových plynů na stupeň IIIA a další snížení zejména podílu oxidů dusíku zajišťuje řízená recirkulace výfukových plynů. Po 4 sekundách pracovní přestávky se motor přepne na neutrál, po 48 sekundách se ozve výstražný signál, a pokud se činnost neobnoví, po 55 sekundách dojde k automatickému vypnutí motoru. Samozřejmě motor naskočí do předvoleného režimu, pokud ve zmíněných 55 sekundách dojde k pohybu joysticků, jejichž jemné, lehounké ovládání vyžaduje o dalších 10 % menší sílu.
Kobelco SK 450 LC
Moderní kabina
Automatická klimatizace, čtyři předvolitelné pracovní režimy, ovládací a kontrolní displej s 16 světovými jazyky. Pro odpočinek strojníka lze opěradlo sedadla jednoduše sklopit až do vodorovné polohy a zajistit tak prakticky lůžkovou úpravu obdobnou z osobních vozů.
Hlučnost v kabinách byla snížena o další nezanedbatelné 3 dB, kabiny rozšířeny na vnitřní šířku 1005 mm, rovněž prostor pro nohy byl zvětšen.
Snadná údržba
Naprostou většinu údržbových úkonů lze provádět při stání na zemi bez nutnosti šplhat po stroji. Výměna hydraulického oleje je potřebná až po 5000 mth. Promyšlená konstrukce podvozku minimalizuje ulpívání nečistot v prostoru pásů, a tak potřebu jejich čistění.
Jsme pevně přesvědčeni, že dodání těchto špičkových strojů s proběhem desítek, v ojedinělých případech stovek motohodin nijak u této značky není na závadu ve srovnání s dodáním strojů nových. Rypadla samozřejmě nesou certifikaci CE a pro jejich provoz zabezpečujeme spotřební a náhradní díly, příslušenství i opravářské služby. Nabízíme momentálně dodání typů hmotnosti 21, 25 a 35 t, do budoucna počítáme s rozšířením o typy s hmotností 17 a 49 t.
Kobelco SK 250 LC
Kromě technické a výkonové špičkové kvality těchto strojů, jejich nízkých provozních nákladů a vlivu jejich provozu na životní prostředí stojí za zmínku i velmi zajímavé ceny.
Zájemcům o pořízení rádi poskytneme veškeré podrobné technické a obchodní údaje.