Stručně o společnosti Hilti
V roce 1941 založil v Lichtenštejnsku Martin Hilti společnost Hilti AG. Firma začínala v garáži a měla 10 zaměstnanců. Od té doby uplynulo 65 let. Dnes společnost zaměstnává 15 000 zaměstnanců ve více než 120 zemích (v ČSFR založila pobočku v r. 1992 a u jejího zrodu stál současný generální ředitel Josef Zeidler). Z této malé firmy vyrostla společnost, která dodává vrtací, sekací, bourací, upevňovací a laserovou techniku a další systémy a služby po celém světě. Je ryze soukromou společností a má hlavní sídlo v Lichtenštejnsku.
Sídlo společnosti Hilti ČR spol. s r.o.
Více o poprodejních službách společnosti Hilti a doživotní záruce
Služby, které společnost Hilti představila, lze bezesporu nazvat unikátními, neboť je uživatel u jiné společnosti zatím nedostane. Při koupi stroje značky Hilti získává zákazník nejen doživotní záruku na výrobní vady, ale po dobu dvou let od data pořízení, v závislosti na druhu stroje, společnost zdarma opraví všechny závady vzniklé opotřebením. Po uplynutí tohoto období si může být navíc zákazník jist, že cena za jakkoliv náročnou opravu nepřekročí předem stanovený limit.
Canary Harf
Nejvýznamnější části programu Hilti
- Doživotní záruka na výrobní vady. S nákupem strojů značky Hilti získává zákazník jistotu, že mu bude případná výrobní vada během celé životnosti stroje zdarma odstraněna nebo stroj vyměněn.
- Žádné náklady po dobu až 2 let. Společnost Hilti uhradí všechny náklady související s výměnou vadných součástek, včetně těch, které podléhají běžnému opotřebení, a to po dobu jednoho roku či dvou let od data pořízení. Společnost Hilti přebírá touto opravou zodpovědnost za funkčnost, seřízení či za kalibraci stroje, jakož i za bezpečnost stroje při jeho používání.
- Limitní cena za opravu po celou dobu životnosti. V případě opravy po uplynutí jednoročního či dvouletého období zákazníci zaplatí předem stanovený cenový limit, a to po celou dobu zbývající životnosti stroje, i když se jedná o generální opravu. Pokud bude cena opravy nižší než tento limit, zákazník zaplatí jen skutečnou cenu opravy. Jakákoliv případná další oprava stroje v následujících šesti měsících je bezplatná.
- Nárok na využití služby Hilti – DOŽIVOTNÍ SERVIS získává každý zákazník automaticky s nákupem stroje. Není potřeba předkládat doklad o koupi nebo stroj předem zaregistrovat. Stroj určený k opravě je přepraven do servisu i zpět k zákazníkovi zdarma do 48 hodin. Stačí jen zavolat na bezplatnou zelenou linku 800 11 55 99.
Knihovna Alexandrina
Na závěr tiskové konference proběhla živá diskuze a především generálnímu řediteli společnosti Josefu Zeidleravi byly kladeny různé dotazy, z nichž vybíráme
1. Pane řediteli, nebude program, který jste zde představili, znamenat zvýšení cen vašich výrobků?
Ne, v žádném případě. Víme totiž, z dlouhodobých statických průzkumů, že jeden nespokojený zákazník
odradí dva potenciální zákazníky a jeden spokojený zase naopak jednoho nového získá. A my chceme zákazníky
získávat.
Öresundský most mezi Malmö a Kodaní
2. Vaše stroje (vrtací, sekací, bourací, upevňovací a laserové technika) jsou poměrně drahé. Může si
je dovolit koupit kutil?
Samozřejmě, pokud má zájem pracovat s kvalitními stroji. Všechny stroje značky Hilti jsou však vyrobeny tak,
aby vydržely náročné podmínky, tzn. musí vydržet práci na staveništích. A tam především se ukáže jejich kvalita a výdržnost.
Dubai |
Obchodní centrum Anděl, Smíchov |
3. Na kterých stavbách jste se podíleli?
Těch staveb bylo veliké množství. V zahraničí to je například knihovna Alexandrina v Egyptě, zajímavý je
zajisté Öresundský most, který spojuje Švédsko s Dánskem, ale také Centrum Dubai Marina ve Spojených
arabských emirátech nebo obchodní centrum Canary Wharf v Londýně a další. V ČR určitě nemohu zapomenout na
obchodní centrum Chodov, Českou národní banku v Praze, obchodní centrum Anděl Sazka Arénu a metro v Praze.
4. S kterými partnery v ČR spolupracujete?
Jsou to Skanska, Tchas, Metrostav, Strabag a Hochtief.
Z tiskové konference
5. Jak stručně byste sám společnost Hilti charakterizoval?
Jsme firmou rodinnou a lidé, kteří zde pracují, musí být zodpovědní, navzájem tolerantí a být schopní
respektovat jeden druhého. Celá kultura Hilti je pak založena na integritě, odvaze, týmové práci a závazku dosáhnout
vytyčených cílů.
6. A jaké jsou cíle Hilti do budoucna?
Chceme být ve svém oboru nejlepší a trvale profitovat.
Na závěr tiskové konference si mohli zájemci vyzkoušet některá nářadí přímo v akci