Návštěvníkům se představily dvě veletržní novinky
- 4-nápravový nízkoložný přívěs, který představuje revoluci mezi dosavadními přívěsy.
- 3-nápravový návěs, lehký, multifunkční návěs do celkové délky soupravy 16,5 m, který zaujme rozličnými prvky vybavení.

Kromě toho bylo vystaveno
- Modulární vozidlo s vlastním pohonem typu PST-SLE:
- Osminápravový kompaktní systém typu XLE 8:
- 4-nápravový nízkoložný přívěs typu TU:
jako zvláštní bonus představila firma Goldhofer v tomto roce na veletrhu BAUMA vozidlo typu PST-SLE. Šestinápravový těžkotonážní modul má hnací jednotku cca 500 PS. Zvláštností je elektronické vícecestné řízení. To umožňuje různé možnosti řízení – od klasické přímé jízdy přes diagonální a příčnou jízdu až po kruhovou. Od vylepšení konstrukční řady v roce 2004 bylo do celého světa prodáno více na 100 nápravových linií.

Tato kompaktní třída je už u Godlhofera neodmyslitelnou součástí nabídky. Tento systém vozidel se stal velmi žádaným zbožím. „Ještě lehčí, kompaktnější a na obsluhu příjemnější” – to jsou podstatné znaky tohoto typu vozidla. Goldhofer nabízí však ještě navíc rozhodující přednost, kterou je patentovaná délka vytažení.

Klasický přívěs pro stavebnictví byl firmou Goldhofer nově koncipován a přepracován speciálně pro 28. ročník veletrhu BAUMA. Objevilo se zde mnoho novinek, které již byly představeny na posledním veletrhu BAUMA u nového vozidla TU 3 Basic.
Zachovala se tak nízká vlastní hmotnost vozidla a koncept kvalitních jízdních vlastností.

Dodatečně vozidlo nabízí:
- výrazně vylepšené uložení těžiště díky novému inovačnímu podvozku,
- nově přepracovanou záď podvozku s inovovanými nájezdovými rampami pro jednodušší a bezpečnější obsluhu.

Neustálá optimalizace podle nejnovějších požadavků a realizací na přání zákazníka má u firmy Goldhofer AG nejvyšší prioritu. Široká paleta výrobků firmy Goldhofer pro řešení přepravy se také odrazila na výběru osmi veletržních vozidel na výstavní volné ploše větší než 1.000 m2. „Ne náhodou slibujeme našim zákazníkům kompetentní řešení pro speciální a individuální požadavky v oboru dopravy”, dává jasně do popředí předseda představenstva Štefan Fuchs.

Neobyčejně vysoký růst obratu v nejbližší minulosti dává panu Fuchsovi za pravdu – je to vysoká a přetrvávající tendence. Firmě Goldhofer AG se také osvědčilo setrvání v ekonomické lokalitě v Memmingenu, kde investovala několik miliónů euro do stávající plochy podniku, kromě jiného do stavby nové haly, robotizace a po celé Evropě dosud ojedinělého 4-vrstvého lakovacího zařízení.