Výrobní program firmy Goldhofer AG řeší dopravu těžkých a nadrozměrných nákladů od 6 do 10 000 tun.
Obr. 1: Kompaktní těžkotonážní systém STZ-VH 8 (3+5) THP/XLE
Návaznost jednotlivých typů podvalníků, jejich komponentů a stavebnicového provedení modulárních systémů dává zákazníkovi jistotu řešení všech možných dopravních situací. Podvalníky značky Goldhofer dopravují stavební stroje na všechny významné stavby a zaujímají většinový podíl při přepravě těžkých a nadrozměrných nákladů na našich pozemních komunikacích.
Obr. 2: Vozidlo téže řady, STZ-VH6 (THP/XLE 2+4), vystavovala firma GOLDHOFER AG na stavebním veletrhu IBF 2008 v Brně. Vozidlo zakoupila brněnská firma Lubomír Dobrovolný.
Kompaktní těžkotonážní systém
V roce 2006 přišla firma Goldhofer AG na trh s inovačním řešením pro přepravu extrémně těžkých nákladů, s kompaktním těžkotonážním systémem XLE. K přednostem tohoto hlubinného provedení patří mimo jiné kompaktní konstrukce, extrémně nízká vlastní hmotnost, vysoké zatížení náprav, patentovaná extrémní možnost roztažení podvozku stejně tak jako hluboká a široká bagrová prohlubeň, labutí krk s 2-okruhovým řízením pro snadnější a bezpečnější ovladatelnost vozidla, hydraulicky řízené nápravy s řídícím úhlem až 70° umožňující tomuto návěsu vynikající manévrovací vlastnosti. Provedení a uložení teleskopu až po poslední nápravu je patentem firmy Goldhofer AG. V případě teleskopického bagrového lože a maximální délky jeho roztažení nemá tak toto vozidlo konkurenční srovnání.
Obr. 3: Vozidlo téže řady, STZ-VH6 (THP/XLE 2+4), vlastní v ČR také dopravní společnost NOSRETI a.s., která disponuje širokou škálou přepravní techniky, většinou právě podvozky Goldhofer.
Obr. 4: Modulární systém THP/SL 8 (3+5) s adaptéry RA pro větrné elektrárny -- HANYŠ Rostislav Praha
Obr. 5: STZ-VH 6 (2+4) THP/ET – AQUASYS, spol. s r.o., Žďár nad Sázavou BAUER BG 18 – vnitrostátní přeprava vrtné soupravy. Parametry nákladu: d 20m × š 3m × v 3,8m, hmotnost 65 tun
Obr. 6: STZ-L 5-54/80 A F2 – KARE Praha s.r.o
Obr. 7: TU 4-32/80 – STRABAG a.s., Praha
Obr. 8: Modulární systém THP/SL 8 (3+5) s plochou hlubinou – HANYŠ Rostislav, Praha
Obr. 9: STZ-VH 8 (3+5) THP/XLE – SKANSKA DS a.s., Olomouc
Obr. 10: STZ-VL 4-40/80 A – NOSRETI a.s., Ostrava
Obr. 11: STZ-VH 6 (2+4) THP/ET -- AQUASYS, spol. s r.o., Žďár nad Sázavou CAT 988C -- vnitrostátní přeprava čelního nakladače. Parametry nákladu: d 12m × š 4m × v 4,2m, hmotnost 51 tun
Obr. 12: STZ-VH 6 (2+4) THP/ET – AQUASYS, spol. s r.o., Žďár nad Sázavou
Obr. 13: STZ-VH 6 (2+4) THP/ET -- AQUASYS, spol. s r.o., Žďár nad Sázavou Přeprava jedné části savky na vodu. Parametry nákladu : d 8m × š 5m × v 4,4m hmotnost 15 tun
Obr. 14: STZ-L 6-65/80 A F2 - SKANSKA DS a.s., Olomouc
Obr. 15: STZ-VH 6 (2+4) THP/XLE NOSRETI a.s., Ostrava