Vozík typu VFG 425–435s může přepravovat až 3 500 kg a stohovat až do výšky 7,5 m. Tento velmi tichý moderní stroj má při náročném použití podstatně nižší spotřebu než ostatní vozíky ve stejné třídě a je díky velmi nízkým emisím šetrný k životnímu prostředí (podrobné informace naleznete v časopise Stavební technika č. 6/2007, str. 14–15, http://stavebni-technika.cz/c501.

Hydrostaticky poháněný vysokozdvižný vozík se spalovacím motorem VFG 425s-435s
Důkladné testy
Nezávislí profesionální řidiči z povolání prováděli důkladné testy vozíků od různých výrobců. K uskutečnění této testovací řady vybrala redakce vysokozdvižné vozíky z aktuální sériové výroby s klasickými zvedacími sloupy se stejnou třídou nosnosti od 2,0 do 3,5 tun.
Zhodnocení vozíků provedla prostřednictvím dotazníků a také na základě volných testovacích jízd s běžnými nosiči nákladu. Vysokozdvižné vozíky byly u této příležitosti podrobeny rozsáhlým testům, mimo jiné na jízdní vlastnosti, akceleraci, stabilitu jízdy a otřesy těla.

Pohled do kabiny vysokozdvižného vozíku
Pozitivní zpětná vazba
Marek Scheithauer, vedoucí produktového managementu a marketingu pro čelní vysokozdvižné vozíky se spalovacím motorem firmy Jungheinrich k ocenění řekl: „Velmi si vážíme takového vyznamenání, které je pro nás zároveň potvrzením pozitivní zpětné vazby, kterou jsme z trhu získali.”
Společnost Jungheinrich patří v celosvětovém měřítku k předním poskytovatelům manipulačních vozíků, skladové techniky, logistických systémů a služeb pro kompletní vnitropodnikovou logistiku. Na trhu v ČR je firma Jungheinrich již deset let jedničkou na trhu.

Zleva Johann Haimerl, vedoucí výrobní linky EFG & VFG, Walter Dorsch, šéfredaktor odborného časopisu „Svět logistiky“ a Dr. Tobias Harzer, vedoucí řízení výroby a marketingu VFG