MONTABERT - Evropský výrobce kvalitního příslušenství pro demolice
Dnes je 21.11. – svátek slaví Albert

ISUZU přiváží nový D-MAX na český trh. K dispozici bude s karoserií Single Cab, Space Cab a Double Cab

Zveřejněno: 19. 2. 2021

Sedmá generace nového pick-upu byla kompletně přepracována opticky i technicky. Společnost ISUZU investovala do nového modelu DMAX více než čtyři miliony zkušebních kilometrů a šest let vývoje. Výsledkem je nejpokročilejší a nejmodernější vozidlo, jaké kdy ISUZU vyrobilo.

Pick-up D-Max 4×4 může připojit i přívěs o celkové hmotnosti 3500 kg.

Nový D-MAX je již celosvětově úspěšným příběhem a nastavuje nové standardy jako lídr na trhu v Thajsku, který je po USA druhým největším trhem pickupů na světě.

Ocenění za vysoký bezpečnostní standard

V náročném nárazovém testu EURO NCAP získal pick-up Isuzu D-Max nejvyšší možné hodnocení 5 hvězdiček. Robustnost, flexibilita a možnosti přizpůsobení se zaměřují na flotily, obce, řemeslné podniky, komunální služby, živnostníky, soukromé osoby i rodiny. Kompletně přepracované a modernizované standardní vybavení celé řady zdůrazňuje bezpečnost, kvalitu a pohodlí. Vedle pracovního nasazení i v náročném terénu míří také na životní styl a potřeby soukromých zákazníků, jako jsou rodiny a dobrodruzi. Kromě toho lze v novém modelu najít základní hodnoty legendárního tahouna od ISUZU, které jsou nezbytné pro flotilové zákazníky, obce, zahradníky a krajináře i řemeslné podniky.

Pracovní verze D-Max L s karoserií Single Cab je v nabídce s pohonem 4×2 nebo 4×4.
Pracovní verze D-Max L s karoserií Single Cab je v nabídce s pohonem 4×2 nebo 4×4.

Robustnost, spolehlivost a téměř neomezené možnosti přizpůsobení

Nejnovější autonomní bezpečnostní systémy a asistenční systémy řidiče, jako jsou pokročilé asistenční systémy ISUZU (ADAS), jsou standardem celé řady. Tyto komplexní bezpečnostní a asistenční funkce podporují řidiče a výrazně zvyšují úroveň bezpečnosti cestujících, chodců, cyklistů a dalších účastníků silničního provozu. Karoserie a podvozek byly rozsáhle přepracovány, aby byla zajištěna robustnost, která zlepší mobilitu v terénu, odolnost a výkon. Společnost ISUZU navíc upravila zavěšení kol pro nejextrémnější podmínky a nabízí tak řidičům lepší jízdní vlastnosti, ovladatelnost a větší pohodlí jak na silnici, tak i v terénu.

Nový D-MAX je vybaven zcela přepracovaným přeplňovaným vznětovým motorem 1,9 litru ISUZU a splňuje emisní normu EURO 6d. Vyvinuté hnací ústrojí s výkonem 120 kW/360 Nm umožňuje celkovou hmotnost přívěsu až 3,5 tuny. K dispozici jsou konfigurace pohonu 4×2 i 4×4 a dle úrovně výbavy manuálně řazená nebo automatická šestistupňová převodovka. Nový D-MAX navíc standardně nabízí nové technologie a funkce konektivity. Kromě nejmodernějšího informačního a zábavního systému zůstává řidič informován o nejnovějších systémech vozidla prostřednictvím multiinformačního dotykového displeje, který zobrazuje údaje o spotřebě paliva a dojezdu, stejně jako sekvence nabídky ADAS.

Varianty karoserie a vybavení

Nový D-MAX bude k dispozici s karoserií Single Cab, Space Cab a Double Cab a ve čtyřech variantách výbavy: L, LS, LSE a nový špičkový model V-CROSS. Základem je ryze pracovní verze D-MAX L, která nabízí užitečné zatížení až 1,1 tuny. D-MAX LS boduje elektricky přepínatelnou uzávěrkou diferenciálu, vyhříváním sedadel vpředu a parkovacím asistentem vzadu. D-MAX LSE, který je k dispozici jako Double Cab i Space Cab, nabízí ještě větší komfort a funkce se 7palcovým informačním a zábavním systémem s rádiem DAB+, bezdrátovým systémem Android Auto™ a Apple CarPlay® a také dvouzónovou automatickou klimatizací, Bi-LED světlomety s denními LED světlomety, efektní litá kola o rozměrech 7,5 J × 18 palců a mnoho dalších doplňků. Vlajkovou lodí nové řady D-MAX je V-CROSS s karoserií Double Cab. Tento model těží z dalších funkcí, jako je 9palcový informační a zábavní systém, osm reproduktorů a bohatý interiér v černé barvě s koženými prvky. Moderní výrazné prvky vnějšího designu jsou navíc zdůrazněny rozšířenými blatníky.

Autor: Mgr. Jiří Krenar
Foto: ISUZU
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
 

Nové

Kvalita v zeleném se stoletou tradicí. To je demoliční příslušenství Montabert

Zveřejněno 12.11. V České republice funguje nové zastoupení pro silnou značku v oblasti příslušenství. Je jím Montabert, francouzský výrobce s dlouhou tradicí, který se v roce 1968 uvedl na evropském trhu s prvním plně hydraulickým bouracím kladivem. Kladiva jsou… celý příspěvek

Velký test rýpadel Sunward. Hodnotí stavitel, který na bagry přesedlal z mixážních pultů

Zveřejněno 6.11. Možná už jste o něm ve Stavební technice četli. Michal Vlašic z Havířova je typický český self-made man, který se před pár lety zhlédnul v bagrování, když si z Polska dovezl malý dvoutunový bagřík. Zalíbilo se mu to do té míry, že pověsil slibně… celý příspěvek

Technology Days 2024: Budoucnost stavebnictví je v technologiích a propojené stavbě

Zveřejněno 5.11. Na tuzemské poměry ojedinělá akce proběhla letos v červnu v rámci každoroční CAT Roadshow. Pod názvem Technology Days 2024 se na dvou místech – v Ledčicích a Hrušovanech – uskutečnil dvoudenní odborný seminář na téma digitalizace ve stavebnictví,… celý příspěvek