Podvozkové díly NTP jsou vyvíjeny a konstruovány podle specifikací OEM výrobců, zkoušeny ve spolupráci s předními dodavateli podvozkových dílů v těžkých severských podmínkách. NTP má letité zkušenosti a těsnou spolupráci s výrobci pásových strojů, u kterých se zaměřuje především na kvalitu, flexibilitu a rychlost dodání.
Dodáváme produkty pro většinu značek stavebních strojů, pravidelně rozšiřujeme a doplňujeme sortiment dílů. Za poslední rok byl sortiment rozšířen o více než 1000 položek z oblasti podvozkových dílů na stavební a důlní stroje. V sortimentu jsou již i podvozkové díly na stroje o hmotnosti nad 50 tun.
Kontrolní oddělení provádí pravidelné a namátkové kontroly kvality jednotlivých dílů, tím je zaručena vysoká kvalita všech nabízených produktů. Hlavním odběratelem jsou převážně skandinávské země, jako je Švédsko, Finsko, Norsko atd., kde je kladem důraz na kvalitu, dlouhou životnost v extrémních podmínkách a snadnou dostupnost dílů.
Navrženo na míru
NTP řetězy jsou nabízeny pro dozery, rypadla i speciální stroje. Olejem mazané řetězy jsou určeny pro dozery, u pásových rypadel jsou řetězy mazané tukem, popřípadě těsněné ocelovým či polyuretanovým těsněním. Pouzdra jsou navržena z vysoce odolných materiálů proti otěru tak, aby odolaly náročným podmínkám provozu. Řetězy pro rypadla jsou navrženy v různých provedeních a to jak mazané tukem, tak těsněné speciálním polyuretanovým nebo ocelovým těsněním. Všechny části řetězů jsou konstruovány z velice kvalitních dílů, tím je zaručena dlouhá životnost a spolehlivost jednotlivých komponentů. Pro většinu dostupných strojů nabízíme kompletní řetězy včetně různých tvarů, typů a šířek desek pasu. Standardní provedení nabízených řetězů je dodáváno s roztečí čepů od 90 do 260 mm.
V nabídce nechybí ani opravárenské sady na plnohodnotnou a rychlou opravu přetrženého řetězu.
Současná nabídka
Pojezdové a nosné kladky NTP jsou v nabídce pro rypadla a dozery o hmotnosti stroje od 0,8 tuny do 70 tun. Všechny pojezdové a nosné kladky jsou konstruovány se stejnými specifikacemi a rozměry, jako u originálních dílů. Těsnící kroužky všech pojezdových kladek jsou v provedení HD. Kladky jsou plněny speciálním olejem, aby bylo dosaženo maximální těsnosti a dlouhé životnosti dílů. Pro většinu strojů se dnes standardně nabízí zesílená varianta HD.
V nabídce je široký výběr vodících kol pro pásové podvozky. Všechna vodící kola jsou konstruována se speciálním těsněním Duo-Cone, vysoce kvalitními pouzdry a naplněna speciálním olejem, tak aby bylo dosaženo maximální životnosti dílů i v extrémních podmínkách provozu. NTP může jako jedna z mála značek nabídnout svým zákazníkům kompletní sestavy napínání vodících kol.
Turasová kola jsou vyráběna lisováním či odléváním a následným tepelným zpracováním tak, aby se dosáhlo stejné tvrdosti po celém povrchu. Následně jsou montážní plochy opracovány na CNC stroji tak, aby získaly rozměr dle originálního dílu. Segmenty jsou dodávány v sadě dle typu stroje.
Skladem je více než 50 000 položek, které jsou okamžitě k dispozici našim zákazníkům. Zajišťujeme kompletní servisní činnost u zákazníků či na stavbách. Disponujeme technikou potřebnou k montáži všech dílů v terénu, u zákazníka nebo v našem servisním areálu.