
V kabině je instalován indikační a nastavovací přístroj LISA s digitálním počítačem provozních hodin a indikátorem vybití baterie. Vozík je osazen dvěma 4 kW motory pro jízdu a 10 kW motorem pro zdvih. Baterie je 48 V pro 440 Ah. Ovládání jízdy, zdvihu a řízení se děje za pomoci mikroprocesorem řízeného systému frekvenčního měniče.
Tranzistory s technologií MOSFET zajiš.ují vysoký stupeň účinnosti, přenos dat se uskutečňuje díky systému CANBus pro komunikace mezi jednotlivými elektrickými konstrukčními skupinami. Hydraulický řídicí systém umožňuje řidiči jemné a citlivé zdvihání i pokládání břemene.
Uvádím několik dalších základních parametrů tohoto vozíku:
Nosnost (kg) – 1500
Zdvih ZT (mm) – 3300
Rychlost jízdy s nákladem/bez
nákladu (km/h) – 16/16
Rychlost zdvihání s nákladem/
bez nákladu (m/s) – 0,46/0,60
Max. tažná síla s nákladem/bez
nákladu (N) – 12700/12700
Max. stoupavost s nákladem/
bez nákladu (%) – 27/35
Vlastní hmotnost (kg) – 2990
Poloměr otáčení (mm) – 1440
Rozvor kol (mm) – 1249