Řidiči Scania budou mít k dispozici v Bratislavě nové Asistenční centrum
Zveřejněno: 19. 2. 2004Společnost Scania otevře v Bratislavě během prvního čtvrtletí letošního roku nové Asistenční centrum, které bude zabezpečovat servis zákazníkům Scania na Slovensku, v České republice a v Maďarsku. Centrum bude otevřeno 24 hodin denně a 365 dní v roce. Sídlo Asistenčního centra bude v prostorách společnosti Scania Slovakia.
Scania v současnosti provozuje v Evropě 10 asistenčních center v zemích jako jsou Německo, Švédsko, Velká Británie, Itálie, Španělsko, Francie, Nizozemsko, Belgie, Portugalsko a Řecko. Kromě toho má Scania další centra v Latinské Americe (Brazílie, Mexiko a Argentina), v Jižní Koreji a v Jižní Africe. Nové centrum na Slovensku se stane součástí této globální asistenční organizace.
„Naší strategií je rozšiřovat sí. asistenčních center tak, abychom mohli zachovat přímý kontakt se zákazníky i se servisy v regionech. V rámci integrovaného systému mezi centry se nám daří poskytovat rychlé a efektivní služby. Navíc chceme poskytovat služby v lokálních jazycích a s dobrou geografickou dostupností. Rozhodli jsme se umístit regionální Asistenční centrum do Bratislavy pro její strategickou polohu, dobré jazykové schopnosti místních obyvatel a vysokou kvalifikaci zaměstnanců Scania. Asistenční centrum v Bratislavě bude velmi důležité pro vývoj našich servisních služeb ve střední Evropě,“ řekl Jan Björklund, ředitel globálního systému asistenčních center. Práce Scania Assistance spočívá především v řešení aktuálních nebo kritických problémů, jako jsou např. technické problémy nebo nehody. Navíc centrum poskytuje praktickou pomoc řidičům v rámci plnění jejich transportních úkolů.
To znamená, že kontaktuje servis oprav pro nákladní automobily, zabezpečí odtažení vozidla, opravu pneumatik, pomůže při nedostatku paliva nebo v případě nebezpečí atd. „Otevřením Asistenčního centra zdokonalujeme služby pro naše zákazníky. Vozový park Scania se v našem regionu neustále zvětšuje a prostřednictvím nového Asistenčního centra poskytneme ten nejlepší možný servis i v nočních hodinách,“ říká Peter Pelech, vedoucí Asistenčního centra Scania Slovakia. V případě, že řidič potřebuje pomoc, zavolá své národní Asistenční centrum, a to mu ji poskytne. Výhodou asistenčních center ve více zemích je možnost komunikace řidičů v jejich rodném jazyce. Kontaktní osobou je přímo specialista na vozy Scania a v některých případech se problém vyřeší přímo po telefonu. Asistenční centra nabízí zákazníkům své standardní servisní služby Scania, které jsou známé svojí kvalitou, flexibilitou a rychlostí.
Foto: Archiv firmy Scania
Nové
Inovativní jeřáb Liebherr 190HC-L při stavbě SKY PARK Tower v Bratislavě
Zveřejněno 20.12. V srdci bratislavského projektu SKY PARK se odehrává zajímavá kapitola v oblasti stavebních technologií. Společnost KRANIMEX, spol. s r.o., jako výhradní dealer věžových jeřábů Liebherr na Slovensku, sem dodala unikátní kombinaci věžových jeřábů pro… celý příspěvek
Změna ve vedení Ascendum, generálním ředitelem se stává Stefan Krejca
Zveřejněno 19.12. Společnost Ascendum Central Europe GmbH, výhradní distributor Volvo Construction Equipment ve střední Evropě, oznámilo změnu v nejvyšším vedení. Od listopadu 2024 se role generálního ředitele ujímá Dipl.-Ing. Stefan Krejca. Ve své nové pozici bude… celý příspěvek
Univerzální využití strojů Bobcat díky široké nabídce příslušenství
Zveřejněno 13.12. Uživatelé strojů Bobcat se mohou spolehnout na to, že veškeré práce zvládnou rychle a efektivně. Společnost nabízí nejen stále se rozšiřující výběr kompaktních strojů (sloužících jako univerzální nosiče nářadí), ale také rozsáhlou a neustále se… celý příspěvek