Co se týká výskytu radonu na základě předběžných průzkumů, se úroveň radonu pohybuje podle konkrétního místa v oblasti nízkého až středního rizika – protiradonová opatření se tudíž nenavrhují. Na staveništi jsou zemědělské drenáže, uložené cca 1 m pod stávající úrovní terénu. Architektonické řešení Stavba průmyslového závodu subdodavatele pro TPCA a především výrobní hala je navržena jako monoblok se sociálně - administrativním vestavkem. Mimo tohoto monobloku jde jen o doplňující objekty. Velikost – půdorys a výška bloku je dána optimalizací technologického provozu, pro který je postačující co nejjednodušší půdorysný tvar s jednotnou světlou výškou haly.
Architektonické řešení pracuje především s fasádními plášti. Projektové zpracování počítá s opláštěním lehkou plechovou konstrukcí. Důraz je však kladen na fasády dvoupodlažního administrativního vestavku, orientovaného na vstupní stranu. Fasáda vestavku je řešena jako klasická okenní fasáda s vodorovnými pruhy oken a parapetů. Vstupní část je zdůrazněna dřevěnou konstrukcí vstupní markýzi, s dřevěným obkladem části fasády a dřevěnými okenními žaluziemi. Fasáda haly a příjmu je až na výjimky oken drobných vestavků navržena jako bezokenní.
Betonové sokly všech budov jsou prefabrikované, železobetonové z pohledového betonu. Co se týká barevného řešení výrobní haly, převažuje barva světle šedá RAL 7032 – firemní barva Lear. Stavební interiér haly bude téměř jednobarevný, především plochy stěn a střechy v odstínech bílé barvy, v kombinaci s nosnými prvky železobetonového skeletu ve světle šedé barvě. Podlahy jsou uvažovány hnědočervené s bezpečnostním barevným značením. Strojní zařízení a výrobní linky mají být převážně modré, v kombinaci s červenou a žlutou.
Celkový počet zaměstnanců nového výrobního závodu včetně zaměstnanců jiných firem, kteří zde budou pracovat, činí cca 300, přičemž ve třech směnách bude pracovat asi 255 pracovníků převážně v dělnických profesích a 30 pracovníků jiných firem v jedné směně. Na následujících ilustračních záběrech prezentujeme techniku, především stavební stroje pro zemní práce (např. Caterpillar a Volvo) které se podílejí na těžbě základní nevyhovující půdy a jejím odvozu.