Nelichotivá diagnóza minirypadel se zkrácenou zádí má název snížená stabilita. A právě proti ní Hitachi bojuje. Konstruktéři se pokusili co nejvíce hmotnosti soustředit do rámu podvozku a do závaží. Také se snažili osu otoče co nejvíce přiblížit těžišti stroje. Nakonec však pro jistotu nová minirypadla dostala do standardní výbavy přídavné protizávaží (po jehož osazení naroste záď o 9 cm), a částečně se tak rozplyne kouzlo nulového přesahu otočného svršku přes obrys pásů.
Většina míst pravidelné údržby je soustředěna pod zadním krytem, který se překvapivě vysouvá směrem nahoru. Tento způsob otevírání umožňuje přístup pod kapotu, kde si pobrukuje tříválec Yanmar 3TNV88 o objemu 1,642 l s výkonem 22,3 kW, i ve stísněných podmínkách a navíc v žádném směru nezamezuje přístupu světla. Chladiče, akumulátor a nádrže na naftu a hydraulický olej najdeme pod výklopným krytem na pravé straně. Kdo se chce podívat na zoubek hlavnímu hydraulickému rozvaděči a hydromotoru otoče, ten musí odklopit podlahu s celou kabinou o 50° směrem vpřed.
Překvapení čeká při pohledu na styk podkopu s rámem kabiny. Otočný kozlík umožňující mimoosé rýpání je nově uložen na jediném dlouhém svislém čepu, který nahrazuje dva klasické čepy umístěné nad sebou, u nichž může časem nastat problém s jejich vzájemným vyosením a následným trhavým natáčením výložníku. Naopak žádnou novinkou nejsou speciální pouzdra pro všechny čepy podkopu. Obsahují mikroskopické póry, do kterých je vakuově napuštěn olej s vysokou viskozitou. Olej z pórů postupně prolíná do mezery mezi čepem a pouzdrem, čímž dochází k samočinnému promazávání, a interval mazání čepů se prodlužuje na neuvěřitelných 500 motohodin. Jedná se o patent firmy Hitachi ještě z doby, kdy na strojích před jejím jménem stálo napsáno Fiat.
Varianta s uzavřenou kabinou má klimatizaci a rádio již ve standardu, originální jsou dvoudílné dveře, které při otevření nijak nezvyšují poloměr otáčení svršku. Pod kabinou se nachází podvozkový rám tvaru X, který má zkosené horní plochy pro odvod nečistot jak na podélných nosičích pásů, tak i na středním mostu, jež tyto nosiče propojuje. Pásy šířky 300 mm jsou standardně gumové s ocelovým jádrem, na přání mohou být ocelové stejné šířky. Nejvyšší pojezdová rychlost gumovými pásy činí 4,5 km/h.