Tato novinka, dosud naše tajemství, bude představena na veletržním stánku FN 823/1 na ploše velké více než 1500 m2, kde bude Goldhofer předvádět pomocí několika kombinací vozidel systém své moderní a trendové přepravní technologie. Ve středu zájmu bude nová řada vozidel MPA-K se svou jedinečnou variabilitou možností kombinací.
Že se u této technické novinky jedná také o řešení přídavného pohonu pro těžkotonážní moduly z oblasti samohybných vozidel, je jediná informace, kterou je předseda představenstva firmy Goldhofer AG, pan Stefan Fuchs, ochoten prozradit. „Chceme to udělat podobně napínavé jako při představení technologie MPA”, říká Stefan Fuchs a zdůrazňuje, že Goldhofer se chce tímto opět postarat o rozruch ve svém oboru.
„Kdo zná Goldhofer, ten ví, že naše inovace jsou zásadně tak vyzrálé, že zákazníkům nenabízejí jen výjimečnou kvalitu v technickém směru”, říká Stefan Fuchs. „Zákazníci přitom profitují také ze zvýšené flexibility, z větší spolehlivosti a z nižšího podílu práce při obsluze a manipulaci. To všechno jsou rozhodující faktory, které dělají přepravu hospodárnější.”
Stranový trafomost
Na výstavní ploše firmy Goldhofer bude také k vidění stranový trafomost s vnějšími nosníky „Faktor 5”, který byl konstruován pro zákazníka v Mexiku a bude používán kromě jiného i s hydrostatickým samohybným vozidlem PST/SL-E s pohonem. „U tohoto obzvláště výkonného lože se jedná o již osmé vozidlo speciální řady „Faktor 5” (pohybuje se s vlastní hmotností 100 tun a nákladem 500 tun). S jeho výrobou bylo započato v Memmingenu již v roce 2013. „Ve vrcholném koncovém segmentu nadrozměrné přepravy se mezitím stalo označení „Faktor 5” pevným pojmem a zastupuje tak svoji vlastní kategorii vozidel. A na toto jsme velmi hrdí”, říká Stefan Fuchs.
Návěsy
K dalšímu špičkovému bodu programu firmy Goldhofer na Baumě patří v oblasti přívěsů a návěsů třínápravový přívěs konstrukční řady „Expert” a čtyřnápravový návěs, který se představuje svým přesvědčivým konceptem kolových prohlubní jako Allrounder pro přepravu stavebních strojů, dále desetinápravová kombinace z konstrukční řady návěsů STZ-P s technologií výkyvných náprav. V oblasti vozidel pro nadrozměrnou přepravu se představí zařízení FTV 300 pro přepravu lopatek VE, které bylo vyvinuto speciálně pro přepravu rotorových listů větrných elektráren nebo dvanáctinápravová kombinace sestávající z různých modulů řady THP/SL a také samohybný modul konstrukční řady PST/ES-E s hydraulickým seřízením stopy.
Systém MPA
Firma Goldhofer na veletrhu představí také další rozvoj osvědčeného systému MPA v jeho velkém počtu možných kombinací, které demonstruje jednoduché a flexibilní řešení pro hospodárný vozový park, jak by měl vypadat u přepravní společnosti.