Goldhofer, prémiový partner řešení přeprav pro všechna průmyslová odvětví, Vás zve do svého stánku FN.819 na volné ploše Nord (sever), kde v rámci veletrhu BAUMA 2025 exkluzivně představí řadu novinek. Pojďme si o nich říci něco více předem, tedy dříve, než se na veletrh BAUMA vypravíte.
Bezkonkurenčně nízká nakládací výška díky »CARGOPLUS«
První novinkou je nízkoložný návěs »ARCUS« P 5 s pneumatikami »CARGOPLUS«. Svým užitečným zatížením a nejnižší ložnou výškou na trhu nabízí »ARCUS« P 5 nepřekonatelnou kombinaci efektivity a flexibility. S ložnou výškou pouhých 735 mm, dosaženou díky vlastním pneumatikám Goldhofer „CARGOPLUS“ a zdvihu 500 mm, umožňuje snadné a bezpečné nakládání. Díky kombinaci nuceně řízených a předbíhacích náprav nabízí »ARCUS« optimální geometrii řízení při průjezdu zatáčkami, což vede k nízkému opotřebení pneumatik v jakékoli jízdní výšce. Pro uživatele jednoduché centrální ovládání zajišťuje snadnou manipulaci a maximální efektivitu.
Dennis Leschensky, vedoucí prodeje Goldhofer pro Evropu a severní Afriku, popisuje nízkoločný návěs »ARCUS« jako milník v těžké logistice: „Se svou nízkou nakládací výškou a vysokou manévrovatelností nastavuje »ARCUS« P nové standardy v oboru. Zákazníci profitují z enormního užitečného zatížení a nízkého opotřebení pneumatik, což z něj činí nepostradatelného partnera při každodenním používání." Různé možnosti upevnění nákladu a inovativní litý povrch »TRAFFIDECK GOTM« zajišťují maximální bezpečnost. Prostřednictvím »ARCUS« P 5 nabízí Goldhofer řešení, které přesvědčí z hlediska bezpečnosti i efektivnosti.
Speciál pro oblast větrné energie
Adaptér (zařízení rozšiřující původní použitelnost, poznámka redakce) Goldhofer RA 3-100 (4+7) je ideálním řešením pro bezpečnou a efektivní přepravu segmentů věží větrných elektráren. S maximálním užitečným zatížením 100 tun a zvýšeným zdvihem (2 000 mm) nabízí RA 3-100 vynikající výkon a flexibilitu. Vysokou boční stabilitu a maximální bezpečnost při přepravě zaručuje šířka podvozku 2 950 mm. Vzduchem odpružený podvozek umožňuje bezpečnou přepravu, ergonomické ovládání. Téměř bezúdržbová konstrukce je zárukou vysoké spolehlivosti a nabízí snadnou manipulaci. Volně otočné zařízení a řízení na oplenu, které lze přizpůsobit délce nákladu, zajišťují optimální manévrovatelnost i u těch největších a nejtěžších věžových segmentů. Pro ještě větší bezpečnost a rychlost používá Goldhofer 4bodové upevnění nákladu a možnost snadného posunutí upínacích čelistí tak, aby náklad mohl být nakládán a vykládán jednou osobou a bez jeřábu.
Dennis Leschensky, vedoucí prodeje pro Evropu a severní Afriku, zdůrazňuje: „S adaptérem RA 3-100 stanovujeme nové dimenze v přepravě věžových segmentů. Naši zákazníci profitují z vysoké manévrovatelnosti a jednoduché techniky celého systému, díky níž je přeprava věžových segmentů bezpečná a efektivní."
Podvozek PST/SL-E split pro bezpečnou přepravu nákladů s vysokým těžištěm
Podvozek PST/SL-E split není úplnou novinkou, neboť byl představen již na veletrhu BAUMA 2022. Od té doby se etabloval jako výkonný doplněk vozového parku. Tento těžkotonážní modul nabízí nebývalou flexibilitu a výkon, čehož je dosaženo díky plné kombinovatelnosti v rámci celého portfolia těžkotonážních modulů Goldhofer. Ať už pro přepravu nákladů s vysokým těžištěm nebo pro použití v oblasti větrných elektráren poskytuje podvozek PST/SL-E split ideální řešení pro rozmanité přepravní požadavky.
Jean-Philippe Martin, vedoucí prodeje mezinárodního obchodu, zdůrazňuje: „Podvozek PST/SL-E Split skutečně mění situaci na trhu. Hnané nápravové linie nám umožňují zredukovat počet potřebných nápravových linií a zároveň maximalizovat přepravní výkon. To vede k nižší spotřebě paliva a vyšší ekonomické efektivitě.“ A vysvětluje: „Obzvláště zajímavá je schopnost (podvozku) PST/SL-E split bezpečně přepravovat náklady s vysokým těžištěm. Rozšíření vozidla a hydraulické podpěrné okruhy zajišťují lepší stabilitu proti překlopení, což je neocenitelné zejména u extrémních nákladů.“
Se standardními pneumatikami pro nákladní auta a osvědčeným konceptem ovládání nabízí PST/SL-E Split nejen maximální flexibilitu, ale také snadnou ovladatelnost. Například 4- a 6tinápravové vozidlo se speciálním příslušenstvím pro kombinace 1 + 1/2 jsou ideálním řešením pro nejrůznější přepravní požadavky, zejména v oboru větrných elektráren při přepravě lopatek rotoru. Na veletrhu BAUMA bude působivě demonstrována budoucnost tohoto přepravního konceptu ve spojení s příští generací Goldhofer FTV.