Po dobu záruky mají zákazníci rovněž zdarma k dispozici službu dálkového sledování A-connect. Do konce roku má na český trh dorazit minimálně 14 nových rýpadlo-nakladačů CASE. Více informací k AKCI na traktorbagry je na stránkách AGROTEC servis.
Rýpadlo-nakladače CASE ve zkratce
Nová řada rýpadlo-nakladačů CASE SV byla osazena přepracovaným motorem F36 od výrobce FPT, speciálně vyrobeným pro tento typ stroje. Jedná se o přeplňovaný čtyřválec o objemu 3,6 litru s přímým vstřikováním Common-Rail (1800 bar), posyktující maximální výkon 82 kW a krouticí moment 460 Nm. Pohonná jednotka je vybavena pokročilou EGR technologií pro recirkulaci spalin; ve stroji najdeme dále patentovaný systém Hi-eSCR2 pro maximální účinnost při spalování paliva. Nový robustnější DPF filtr a přepracovaná elektronika (ECO režim) se podílejí na nízké spotřebě paliva (o 10 % méně než u předcházející generace).
Traktorbagry potěší rovněž snadným servisem a údržbou. Bezúdržbový je například systém pro úpravu spalin, který je dimenzovaný na předpokládanou životnost stroje. K vyčištění nebo výměně DPF filtru by dle výrobce nemělo dojít dříve než po 8 000 mth. Prodlouženy byly také některé servisní intervaly, například výměna oleje se odehraje až po 500 mth.
Kabina má několik praktických vylepšení, díky kterým bude každodenní obsluha stroje příjemnější. Až naddimenzované jsou odkládací vnitřní prostory, které nabídnou celkový objem 45 litrů (to je 4krát více než tomu bylo u předchozí řady). K dipozici jsou dvě uzamykatelné skříňky (jedna z nich slouží jako chladicí box), dva držáky nápojů (jeden u země po pravé straně, jeden na boční levé konzoli) a čtyři volné odkládací plochy.
Pod jednou z nich, na levé straně, výrobce umístil nádrž ostřikovače skel. Stačí vyjmout přihrádku a můžete kapalinu pohodlně doplnit ze sedačky. Nově je umístěná také pojistková skříň, která našla své místo pod joystickem na pravé straně. Dostupnější je páka parkovací brzdy, která se z podlahy přemístila také pod pravý joystick (na podlaze se tím uvolnilo místo pro odkládací prostor a držák na láhev). Přidáním tlumicích materiálů a použitím jiných skel bylo dosaženo bezkonkurenční hladiny vnitřního hluku (současných 74 dB je o 3 dB méně než u předchozí generace).