Nejnižší výkonové pásmo 8 až 19 kW pokrývají známé motory řady 400 – kompaktní atmosférický dvouválec 0,5 l a tříválce 0,7 l, 1,1 l a 1,7 l. Poslední 2 motory jsou nabízeny i v přeplňované verzi. Všechny tyto motory jsou s mechanickým vstřikováním paliva a bez jakýchkoli přídavných zařízení na úpravu výfukových plynů.
V pásmu 37 až 56 kW nalezneme přeplňovaný tříválec 1,7 l a přeplňovaný čtyřválec (v silnější verzí s mezichlazením), což jsou modifikované motory Serie 400 s elektronicky řízeným s vstřikováním systému common-rail. V tomto výkonovém pásmu jsou zároveň nabízeny čtyřválcové motory zcela nové řady 904 vyvinuté firmou Perkins o objemu 2,8 l a 3,6 l. Jedná se opět o přeplňované motory s elektronicky řízeným vstřikováním paliva systému common-rail. Pro úpravu výfukových plynů je u motorů v tomto výkonovém pásmu použita kombinace oxidačního katalyzátoru a filtru pevných částic.
V pásmu 56 až 130 kW jsou nabízeny jednak nejsilnější verze motoru 904 o objemu 3,6 l v několika jmenovitých nastaveních a dále i čtyřválcové motory o objemu známé řady 1200 s objemem 1,1 l/válec, také v několika jmenovitých nastavení. Ve všech těchto případech se jedná o přeplňované motory (nejsilnější motory řady 1200 jsou s dvěma turbodmychadly) s mezichlazením s elektronicky řízeným vstřikováním paliva systému common-rail. Pro úpravu výfukových plynů je u motorů v tomto výkonovém pásmu použita kombinace oxidačního katalyzátoru, filtru pevných částic a selektivní katalytické redukce.
Vyšší výkony
Pro výkony nad 130 kW jsou nabízeny opět motory Serie 1200 ve čtyřválcové verzi s dvěma turbodmychadly a šestiválce s jedním nebo dvěma turbodmychadly. Paletu doplňuje nový průmyslový šestiválec o objemu 9,3 l s výkony od 250 do 340 kW. Opět se jedná o motory s elektronicky řízeným vstřikováním paliva systému common-rail. V nabídce se nyní objevují nově průmyslové verze známých generátorových motorů řad 2206 a 2406 (objem motoru 12,5 l), 2506 (objem 15,2 l) a 2806 (objem 18,1 l). Tyto průmyslové verze jsou stejně jako generátorové verze vybaveny mechanicky aktivovaným elektronicky řízeným vstřikováním paliva (Mechanical Unit Injector Fuel system controlled electronically). Všechy motory ve výkonové kategorii nad 130 kW jsou přeplňované motory s mezichlazením a úprava výfukových plynů je prováděna kombinací oxidačního katalyzátoru, filtru pevných částic a selektivní katalytické redukce.