Renomag.cz - Díly náhradní pro stavební stroje
Dnes je 22.11. – svátek slaví Cecílie

Nejmodernější návěsy s termoizolovanou korbou budou jezdit v České republice

Zveřejněno: 19. 10. 2020

Společnosti Schwarzmüller s.r.o. se podařilo uspět ve velmi náročném výběrovém řízení u jedné z největší ryze české stavební společnosti IMOS Brno a.s., působící již dlouhodobě na českém stavebním trhu, které se týkalo dodávky sklápěcích tříosých návěsů v provedení s termoizolovanou korbou.

Dodávka sklápěcích tříosých návěsů v provedení s termoizolovanou korbou

Už základní parametry tohoto výběrového řízení nastavily technologickou a kvalitativní laťku velmi vysoko. Za mnohé požadavky můžeme jmenovat ty zásadní, tepelná izolace korby dle normy DIN 70001 (ověřenou nezávislým institutem TÜV), inteligentní systém kontroly teploty napojený na centrální dispečink dopravce pomocí modulu GPS, kamerový systém, hydraulicky ovládané zadní čelo s aretací, elektrická střecha s automatickým posunem při sklápění, vzduchem ovládaný sklopný nárazník, lehká ale robustní konstrukce celého vozidla, maximální univerzální využití vozidla, prodloužená komplexní záruka, komplexní a dostupná síť servisních partnerů na celém území ČR atd. Z uvedeného je patrno, že v současné době není v Evropě mnoho výrobců, kteří by takovéto požadavky mohli splnit v požadované kvalitě a s garantovanou komplexní zárukou!

Společnosti Schwarzmüller s.r.o. se podařilo uspět ve velmi náročném výběrovém řízení u jedné z největší ryze české stavební společnosti IMOS Brno a.s.
Společnosti Schwarzmüller s.r.o. se podařilo uspět ve velmi náročném výběrovém řízení u jedné z největší ryze české stavební společnosti IMOS Brno a.s.

Dle Lukáše Pokorného, vedoucího střediska technické obsluhy výroby společnosti IMOS Brno a.s., firma dlouhodobě naplňuje strategický plán rozvoje a posiluje svou pozici na stavebním trhu: „Investiční činnost v současné době zaměřujeme na další rozvoj kapacit dopravního stavitelství, včetně výstavby obaloven a pokládky živičných vozovek. Vysoká kvalita staveb, dodržení termínů a spokojenost investorů je pro nás prioritní. Tomu podřizujeme i pořizování investic. V souladu s vlastním technickým rozvojem, dlouhodobými zkušenostmi, sledováním technických novinek a požadavky zadavatelů staveb pořizujeme technologie a stroje, které nám přináší vyšší kvalitu a zefektivnění naší práce. Velice důležitá je pro nás spokojenost našich zaměstnanců, kterých si velice vážíme. Specifikace jednotlivých investic rozšiřujeme o výbavu prvků, které zvyšují kvalitu obsluhy, pohodlí a snižují fyzickou zátěž obsluhy, a to i za cenu navýšení konečné ceny. Naplnění všech našich požadavků a velmi dobrá spolupráce s obchodním zastoupením bylo hlavním důvodem, proč si nakonec naše společnost vybrala vozidla značky SCHWARZMÜLLER.

Nehledě na to, že koncern SCHWARZMÜLLER má dlouholeté zkušenosti s vývojem a výrobou tohoto typu vozidel, byl pro nás tento projekt velmi zajímavou a prestižní výzvou. Vozidla vyrobená pro společnost IMOS Brno a.s. jsou totiž vybavena a konstruována tak, že v současné době znamenají naprostou technologickou špičku, která doposud nebyla naším závodem v Žebráku pro žádného evropského zákazníka v takovém rozsahu výbavy a konstrukce realizována,” uvedl Milan Peček, obchodní ředitel společnosti SCHWARZMÜLLER s.r.o.

Dále pan Peček uvedl, že stoupající trend poptávek a následně realizovaných obchodů v oblasti vozidel vybavených termoizolovanou korbou je patrný od začátku tohoto roku, kdy společnost SCHWARZMÜLLER zaznamenala nárůst těchto zakázek na českém trhu v řádech desítek procent, oproti předcházejícím letům: „Tento trend, dle našeho názoru, vychází ze snahy ŘSD o zvýšení kvality a efektivity výstavby dopravní infrastruktury, kdy například doprava asfaltové směsi by nejpozději od prvního kvartálu roku 2022 měla probíhat už jen prostřednictvím vozidel vybavených termoizolovanou korbou.

Bohužel ale, jak u nás bývá „dobrým” zvykem, se na našem trhu začínají objevovat vozidla, která se sice prezentují, že jsou vybavena izolovanou korbou, ale ani zdaleka nesplňují požadavky, které by na přepravu takovéhoto typu nákladu měla, a to už vůbec nehovoříme o tom, že by měla být vyrobena a splňovat normy, které jsou v západní Evropě standardem!

Autor: Milan Peček
Foto: Milan Peček
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
 

Nové

Kvalita v zeleném se stoletou tradicí. To je demoliční příslušenství Montabert

Zveřejněno 12.11. V České republice funguje nové zastoupení pro silnou značku v oblasti příslušenství. Je jím Montabert, francouzský výrobce s dlouhou tradicí, který se v roce 1968 uvedl na evropském trhu s prvním plně hydraulickým bouracím kladivem. Kladiva jsou… celý příspěvek

Velký test rýpadel Sunward. Hodnotí stavitel, který na bagry přesedlal z mixážních pultů

Zveřejněno 6.11. Možná už jste o něm ve Stavební technice četli. Michal Vlašic z Havířova je typický český self-made man, který se před pár lety zhlédnul v bagrování, když si z Polska dovezl malý dvoutunový bagřík. Zalíbilo se mu to do té míry, že pověsil slibně… celý příspěvek

Technology Days 2024: Budoucnost stavebnictví je v technologiích a propojené stavbě

Zveřejněno 5.11. Na tuzemské poměry ojedinělá akce proběhla letos v červnu v rámci každoroční CAT Roadshow. Pod názvem Technology Days 2024 se na dvou místech – v Ledčicích a Hrušovanech – uskutečnil dvoudenní odborný seminář na téma digitalizace ve stavebnictví,… celý příspěvek