Tahače STILL CX-T nebo R 06 táhnou E-rámy a C-rámy „liftrunner”, které jednoduše a bezpečně naloží pojízdné nákladové jednotky (pojízdné vozíky) různých tvarů.
Moderní zásobování materiálem
Tento systém umožňuje realizaci koncepcí štíhlé výroby se zásobováním materiálem just-in-time (JIT) nebo just in sequence (JIS). STILL tak podporuje své zákazníky při realizaci moderních řešení výroby a materiálových toků.
Zásobování materiálem soupravami přívěsů přináší mnoho výhod:
- V rámci procesů zásobování je možné předem nachystané nákladové jednotky dopravit podle potřeby na definovaná místa spotřeby.
- Řidič zásobuje sám část výroby bez vysokozdvižných nebo nízkozdvižných vozíků v této oblasti.
- Celkově nižší počet vozíků ve vozovém parku umožňuje dosažení investičních, provozních a personálních úspor.
- Souprava přívěsů je oproti přepravě palet vysokozdvižným vozíkem rychlejší a bezpečnější; doba manipulace na nákladovou jednotku se snižuje na minimum.
- Zásobování a odvážení materiálu a nákladových jednotek, zároveň jasně definované trasy přepravy bez jízd naprázdno, což snižuje intenzitu dopravy ve výrobě.

Pro vnitropodnikovou přepravu se hodí elektrický tahač STILL CX-T s tažným zatížením až čtyři tuny
Tažná souprava STILL
Se snadno ovladatelným systémem „liftrunner” je možné pojízdné vozíky nasouvat do přívěsů v úrovni podlahy. Přívěsy jsou navzájem kompatibilní, při připojování a odpojování pomáhají rychlospojky. Délka soupravy může být až pět E-rámů, popř. čtyři C-rámy. Stavebnicový systém prvků souprav přívěsů přináší možnost individuálního přizpůsobení každé vnitropodnikové situaci.
Před jízdou se pojízdné vozíky hydraulicky nebo pneumaticky nadzdvihnou, takže s podlahou jsou v kontaktu pouze větší kola systému „liftrunner”. Znamená to nižší hlučnost soupravy při jízdě, odlehčení koleček pojízdných vozíků, která se nemohou vzpříčit, a tím zvýšení životnosti. Pojízdné vozíky jsou automaticky zajištěny pojistnými kolíky proti vyjetí do strany.
Rychlost jízdy závisí na tažném vozidle a hmotnosti přívěsu a činí až 15 km/hod. Na tichých polyuretanových kolech sleduje každý „liftrunner” stopu svého tahače i v těsných zatáčkách (odchylka na celé délce jízdní soupravy pouze cca 2 %); poloměr otáčení je standardně pouhých 3,9 metru.
V cíli může řidič pojízdné vozíky snadno vytáhnout ze soupravy přívěsů; slouží k tomu „vysunovač” aktivovaný nožní pákou, který vyrovná odpor k rozjetí. Vykládání, popř. nakládání může probíhat zprava nebo zleva, protože „liftrunner” lze díky nástrčným spojkám volitelně připojit do soupravy s otevíráním zprava nebo zleva. Naložené pojízdné vozíky se mohou odvézt na pracovní místa a vyměnit za prázdné. Potřebná skladovací plocha u výrobního pásu je tedy menší a navíc je lépe využita, protože nejsou potřeba regály zabírající místo.

R 06 tvoří se systémem „liftrunner“ inteligentní tažnou soupravu pro moderní intralogistické koncepce materiálových toků
Silné tahače
Efektivní tahače R 06, popř. CX-T tvoří se systémem „liftrunner” inteligentní tažnou soupravu pro moderní intralogistické koncepce materiálových toků. Pro vnitropodnikovou přepravu se hodí elektrický tahač STILL CX-T s tažným zatížením až 4 tuny. Kompaktní tahač CX-T je obratný a nízká stupačka usnadňuje manévrování. Nabízí vše, co si řidič může přát: 3,0 kW motor s velkým točivým momentem umožňuje dynamické rozjezdy i s naloženými přívěsy. Řidič se cítí i na nerovných jízdních drahách příjemně díky plošině s tlumením vibrací, polyuretanovému obutí a dobré světlosti nad podlahou (70 mm).