Motorizace Euro 6 Step D
Motory DTI 5, DTI 8 a DTI 11 modelů Renault Trucks D a D Wide již nyní splňují emisní normu Euro 6 Step D, která vstoupí v platnost 1. září 2019, prošly modernizací, jejíž součástí je i filtr pevných částic nové generace.
Pro optimalizaci spotřeby pohonných hmot jsou motory DTI 5 a DTI 8 vybaveny novým řídicím programem. Všechna pomocná zařízení byla rovněž inovována: Renault Trucks D a D Wide jsou opatřeny novým systémem chlazení oleje a nízkotlakým vodním čerpadlem.
Vylepšená aerodynamika
Nedávná testování, která provedla značka Renault Trucks na svém prototypu laboratorního vozidla Urban Lab 2, prokázala, že optimalizovaná aerodynamika je jedním z klíčových aspektů pro snížení spotřeby paliva a CO2 u distribučních vozidel, zejména pokud jsou nasazena do provozu v příměstských oblastech.
Proto byla rovněž u vozidel Renault Trucks D a D Wide aerodynamika přepracována, aby se vylepšilo proudění vzduchu a tím výrazně snížila spotřeba paliva. Distribuční modely verze 2019 jsou vybaveny novými bočními deflektory a novým nastavitelným střešním deflektorem, který je přizpůsoben pro montáž různých typů nástaveb díky možnosti seřízení do 12 různých pozic.
Bezpečnost a jízdní komfort
Pro zvýšení bezpečnosti a jízdního komfortu jsou nyní modely Renault Trucks D a D Wide vybaveny novými pomocnými asistenty řízení. Adaptivní tempomat (ACC) umožňuje automaticky udržet bezpečnou vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla pro plynulejší jízdu v hustém provozu a současně snížit únavu řidiče. Nastavitelný omezovač rychlosti (ASL) je také součástí nabídky. Ovládání těchto dvou systému je umístěno v dosahu řidiče, což umožňuje bezpečnější a efektivnější jízdu. Kombinace těchto inovací a vybavení umožňuje dosáhnout až o 7 % nižší spotřeby pohonných hmot v porovnání s předchozí generací vozidel.
Renault Trucks D a D Wide 2019 je možné od nynějška objednávat. Vozidla lze provozovat na čistou bionaftu (až B100) a jsou k dispozici také ve verzi s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG).