Renomag.cz - Díly náhradní pro stavební stroje
Dnes je 22.11. – svátek slaví Cecílie

Renault Trucks T a T High 2020 pohodlnější a úspornější

Zveřejněno: 11. 3. 2020

Renault Trucks uvádí na trh svoji řadu dálkových vozidel v modelové verzi pro rok 2020. T a T High jsou úspornější z hlediska spotřeby paliva a stále zajišťují svým řidičům maximální pohodlí.

Dálkové vozidlo Renault v modelové verzi pro rok 2020

Více pohodlí při jízdě a životě na palubě vozidla

Interiér kabiny Renault Trucks T se pyšní novou špičkovou povrchovou úpravou: textilním sedadlem, dvěma loketními opěrkami řidiče a koženým volantem. Pro ještě větší pohodlí při řízení je nyní ve standardní výbavě sloupek řízení nastavitelný ve třech osách. Vozidla řady T jsou vybavena karbonovou přístrojovou deskou, klikami a prahy dveří z hliníku. Renault Trucks T a T High 2020 nabízejí také nové velkokapacitní úložné prostory (221 litrů).

Na přání zákazníka je stále možné upravit exteriér vozidel Renault Trucks T a T High 2020 a zvolit barvu masky chladiče nebo zpětných zrcátek (zářivě černá a jasně oranžová).

Modely T a T High je možné volitelně vybavit systémem Roadpad+. Opravdový palubní asistent Roadpad+ umožňuje řidič poslouchat hudbu, procházet svůj telefon a přitom mít volné ruce nebo bezpečné manévrovat s vozidlem díky bočním a zadním kamerám.

S Roadpad+ se řidič může spolehnout při plánování svých cest na speciální navigaci pro nákladní vozidla.

Nižší spotřeba pohonných hmot a méně CO2

Vozidla dálkové řady Renault Trucks mohou být vybavena motory DTI 11 nebo DTI 13 Euro 6 step D. Úsporné na spotřebu a šetrnější k životnímu prostředí, tyto modely dosahují o 3 % nižší spotřebu paliva a emisí CO2 v porovnání s předchozí generací. V modelové verzi pro rok 2020 nabízí Renault Trucks T a T High novou hnací nápravu a lehčí kotoučové brzdy, což dále přispívá k nižší spotřebě paliva. Na přání zákazníka je dále možné aktivovat nová nastavení různých parametrů vozidla, která umožňují další 3% úspory paliva.

Motory Renault Trucks T a T High jsou kompatibilní se syntetickým palivem XTL a s bionaftou.

Autor: Tereza Porubová
Foto: Renault Trucks
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
 

Nové

Kvalita v zeleném se stoletou tradicí. To je demoliční příslušenství Montabert

Zveřejněno 12.11. V České republice funguje nové zastoupení pro silnou značku v oblasti příslušenství. Je jím Montabert, francouzský výrobce s dlouhou tradicí, který se v roce 1968 uvedl na evropském trhu s prvním plně hydraulickým bouracím kladivem. Kladiva jsou… celý příspěvek

Velký test rýpadel Sunward. Hodnotí stavitel, který na bagry přesedlal z mixážních pultů

Zveřejněno 6.11. Možná už jste o něm ve Stavební technice četli. Michal Vlašic z Havířova je typický český self-made man, který se před pár lety zhlédnul v bagrování, když si z Polska dovezl malý dvoutunový bagřík. Zalíbilo se mu to do té míry, že pověsil slibně… celý příspěvek

Technology Days 2024: Budoucnost stavebnictví je v technologiích a propojené stavbě

Zveřejněno 5.11. Na tuzemské poměry ojedinělá akce proběhla letos v červnu v rámci každoroční CAT Roadshow. Pod názvem Technology Days 2024 se na dvou místech – v Ledčicích a Hrušovanech – uskutečnil dvoudenní odborný seminář na téma digitalizace ve stavebnictví,… celý příspěvek