Rychle se rozvíjející Tradix založil Ing. Jiří Křen v roce 1990 jako stavební firmu, kterou v roce 1992 rozšířil o prodej stavebních materiálů.
„Postupně začal prodej stavebnin převládat a v současné době tvoří největší a rozhodující položku v obratu firmy. Dá se říci, že v současné době jsme největšími stavebninami v uherskohradišťském regionu a s obratem kolem 1,2 mld. patříme k lídrům trhu,” říká Ing. Jaroslav Bačák, vedoucí obchodního úseku. Od září roku 1999 sídlí vedení firmy a současně největší firemní prodejna v nově vybudovaném prostorném areálu ve Starém Městě u Uherského Hradiště. Další prodejny vznikly postupně v Hradci Králové, ve Zdounkách u Kroměříže, v Kroměříži a Olomouci.
Spolehlivost a odolnost
„U Toyoty oceňuji solidnost, spolehlivost a odbornost. Jednám vždy s kvalifikovanými obchodníky i jejich kolegy ze servisu. Jsou kdykoli ochotni poradit a na jejich doporučení je spolehnutí. Dát na dobré rady se mi vyplatilo již při výběru a specifikaci vozíků. Upřednostňuji vyšší rychlost a vím, že efektivní výkon obsluhy musíme podpořit kvalitní výbavou. Proto jsme vybavili vozíky originálními celokovovými komfortními kabinami, zvolili uspořádání pedálů jako v automobilu, vybrali pohodlné sedačky. Známe dobře výhody systému Toyota SAS. Z funkcí SAS bych vyzdvihl například automatické srovnání vidlic do vodorovné polohy a hydraulické odpružení vidlic s nákladem při jízdě. Obojí práci urychluje,” dodává Jaroslav Bačák.
Rychlá a bezpečná manipulace
Vysoká rychlost pojezdu pomáhá překonávat dlouhé vzdálenosti mezi jednotlivými sektory v prostorách prodejny. Kvalitní povrch, kvalitní kola a funkce jako odpružení vidlic, kontrolovaná akcelerace se zdviženým nákladem či boční i podélná stabilita jištěná systémem Toyota SAS umožňují vysokou produktivitu a bezpečný pojezd s těžkými paletami.
„Flotila vozíků se soustavně pohybuje po celém areálu a vyřizuje postupně veškeré objednávky stavebníků. Stroje manipulují i v omezeném prostoru u výdejních stanovišť v bezprostřední blízkosti vozidel a přívěsů zákazníků, kterým řidiči ochotně pomáhají s nakládkou těžšího zboží. Řidičům takto pojatou péči usnadňuje výborný výhled z vozíku a citlivé ovládání, včetně aktivního synchronizátoru řízení, který srovnává polohu volantu v relaci se zadními koly vozíku. Řidič vždy ví, kterým směrem se rozjede. Výsledkem je pohodlné, rychlé a přitom bezpečné ovládání vozíku. A přesně to nám vyhovuje,” uzavírá Jaroslav Bačák.