MONTABERT - Evropský výrobce kvalitního příslušenství pro demolice
Dnes je 22.11. – svátek slaví Cecílie

Vylepšené ručně vedené vozíky Toyota

Zveřejněno: 31. 8. 2019

Modely BT Levio & BT Staxio W-série, konkrétně ručně vedené nízkozdvižné vozíky BT LWE140-250 a ručně vedené zakladače SWE080L-200D jsou nově vybaveny zajímavými a užitečnými prvky, které vylepšují jejich výkonost a efektivnost v náročných nebo specifických provozech při vykládce a nakládce v těsných prostorách, při zakládání ve výškách i při dlouhých pojezdech.

Každý model BT Levio a BT Staxio W-série je k dispozici s vlastní li-ionovou baterií Toyota již ve standardní výbavě.

Modely BT Levio a BT Staxio jsou neustále vylepšovány tak, aby odpovídaly různorodým potřebám našich zákazníků v jakémkoli oboru. Zaměřili jsme se přitom na klíčové oblasti zájmu – produktivitu, bezpečnost a efektivnost manipulace,” říká Jan Kohák, produktový manažer skladové manipulační techniky Toyota Material Handling CZ.

Vyšší produktivita a ochrana proti přetížení

Všechny modely BT Staxio řady SWE080L-140L jsou vybaveny přízdvihem podpůrných ramen a mohou bez problémů přepravovat dvě palety odpovídající hmotnosti najednou. Model SWE200D je speciálně konstruován a určen pro soustavnou dvoupaletovu manipulaci těžších nákladů. Vyšší nosnost a vysoká odolnost vozíku podporuje vysokou rychlost a vysokou produktivitu manipulace ve frekventovaných skladech.

Staxio je nyní také k dispozici s vážním indikátorem, který zobrazuje přibližnou hmotnost nákladu na vidlicích. Je prevencí zdvihání příliš těžkého nákladu nebo přetěžování regálů či menších dopravních prostředků.

Výkon vozíků i jeho rychlost a akceleraci je možné přizpůsobit zkušenostem jednotlivých řidičů nebo povaze aplikace. Nováčci nebo řidiči, kteří dříve řídili jiné typy nízkozdvižné techniky, si mohou snadněji přivyknout na chování robustního vozíku, než začnou využívat naplno jeho nadprůměrný výkon.
Výkon vozíků i jeho rychlost a akceleraci je možné přizpůsobit zkušenostem jednotlivých řidičů nebo povaze aplikace. Nováčci nebo řidiči, kteří dříve řídili jiné typy nízkozdvižné techniky, si mohou snadněji přivyknout na chování robustního vozíku, než začnou využívat naplno jeho nadprůměrný výkon.

Bezpečnost při jízdě a odolnost proti poškození

Kryt šasi a motoru byl u všech modelů BT Levio a BT Staxio W-série zesílen a svoji kvalitou, robustností a odolností se vyrovná i strojům vyšších řad a vypořádá se i s tvrdými podmínkami frekventovaných provozů. Volitelné vybavení zahrnuje také technologie, které nejsou u těchto typů vozíků běžné, například prvky podporující bezpečnou jízdu. Omezení rychlosti při zatáčení je užitečné zejména při převážení vysokých nebo méně stabilních nákladů. Snížení rychlosti, nezávislé na obsluze, minimalizuje riziko nehod, škod nebo dokonce zranění a zvyšuje bezpečnost na pracovišti.

Extrémní účinnost

Vozíky BT Levio a BT Staxio W-série dále snižují spotřebu energie, nabízejí prodloužení pracovního času a nižší emise CO2. Každý model je také k dispozici s palubní nabíječkou pro rychlé, snadné a časově úsporné nabíjení na palubě nákladních vozidel. Každý model je navíc osazen vlastní li-ionovou baterií Toyota již ve standardní výbavě. Li-ionové vozíky nepotřebují výměnu baterie, a tedy ani nabijárny nebo náhradní baterie. Místo toho mohou být nabíjeny příležitostně během jakýchkoli krátkých přestávek. Li-ionové baterie jsou bezúdržbové a jejich účinnost je v porovnání s olověnými o 30 % vyšší.

Pracuje-li vozík v rámci některého ze systémů řízení skladu (WMS), což je běžná praxe, je nutné na vozík připojit terminály nebo skenery. Konzole E-bar je určena pro snadné a bezpečné připevnění IT vybavení na šasi vozíku.
Pracuje-li vozík v rámci některého ze systémů řízení skladu (WMS), což je běžná praxe, je nutné na vozík připojit terminály nebo skenery. Konzole E-bar je určena pro snadné a bezpečné připevnění IT vybavení na šasi vozíku.

Chytré vozíky, konektivita a snadná správa flotily

Všechny skladové vozíky Toyota, a tedy i modely BT Levio a Staxio, jsou vybaveny telematikou již ve standardní výbavě. Telematika a snadné připojení ke správě flotily I_Site i propojení s dalšími systémy Toyoty, například servisní platformou T-Stream, dělá z každého skladového stroje Toyota chytrý vozík. Připojení ke každému vozíku umožňuje efektivní měření jeho výkonu, možnost nastavení optimálního provozního režimu a vylepšení produktivity a bezpečnosti.

Autor: Jindřich Přívora
Foto: Toyota Material Handling
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
Bezplatné zasílání časopisu Stavební technika pro rok 2024.
 

Nové

Kvalita v zeleném se stoletou tradicí. To je demoliční příslušenství Montabert

Zveřejněno 12.11. V České republice funguje nové zastoupení pro silnou značku v oblasti příslušenství. Je jím Montabert, francouzský výrobce s dlouhou tradicí, který se v roce 1968 uvedl na evropském trhu s prvním plně hydraulickým bouracím kladivem. Kladiva jsou… celý příspěvek

Velký test rýpadel Sunward. Hodnotí stavitel, který na bagry přesedlal z mixážních pultů

Zveřejněno 6.11. Možná už jste o něm ve Stavební technice četli. Michal Vlašic z Havířova je typický český self-made man, který se před pár lety zhlédnul v bagrování, když si z Polska dovezl malý dvoutunový bagřík. Zalíbilo se mu to do té míry, že pověsil slibně… celý příspěvek

Technology Days 2024: Budoucnost stavebnictví je v technologiích a propojené stavbě

Zveřejněno 5.11. Na tuzemské poměry ojedinělá akce proběhla letos v červnu v rámci každoroční CAT Roadshow. Pod názvem Technology Days 2024 se na dvou místech – v Ledčicích a Hrušovanech – uskutečnil dvoudenní odborný seminář na téma digitalizace ve stavebnictví,… celý příspěvek