Zmíněný koncept FT SERIES zvládá plnit díky své mimořádné flexibilitě velké množství různých přepravních zadání a zároveň je extrémně snadno ovladatelný. Další podrobnosti k tomu prozradí Matthias Ruppel, předseda představenstva Goldhofer AG, jako již tradičně až na začátku veletrhu. Goldhofer na stánku též ukáže nejnovější přírůstek do své rodiny STAR, a to přívěs se vzduchovým odpružením TRAILSTAR nedávno představený na veletrhu IAA Transportation. Tento tří až pětinápravový přívěs nabízí díky nové konstrukci a širokým možnostem výbavy optimální využití ložné plochy a těžiště nákladu i vynikající ovladatelnost. Velkou pozornost vzbudí i další model z osvědčené produktové řady STEPSTAR, nový STEPSTAR Z, který je vybaven nuceným řízením.
I letos, jak se stalo u firmy Goldhofer zvykem, bude nejnovější vývoj v těžké dopravě veřejnosti představen teprve na začátku veletrhu. „Tolik lze prozradit: s FT SERIES zákazníci vždy dostanou takové dopravní řešení, které přesně potřebují. Navíc díky možnostem dovybavení zajišťuje toto řešení extrémně flexibilní využití i v budoucnosti, takže naši zákazníci mohou doplňovat svůj vozový park postupně v dlouhém časovém horizontu,” říká Matthias Ruppel. Více podrobností na veletrhu Bauma od 24. října.
S velkým zájmem se jistě setkají i další modernizovaná a optimalizovaná přepravní řešení firmy Goldhofer, která ve stručnosti popisujeme dále.
Oplenový systém pro přepravu betonových nosníků a mostních prvků
Na trhu se velmi dobře osvědčil etablovaný oplenový systém BLADE S zpočátku určený pro přepravu lopatek k větrným elektrárnám. Tento celkový koncept byl následně optimalizovaný a nachází využití napříč celým stavebnictvím. Například při přepravě betonových nosníků, konstrukčních a stavebních dílů nebo celých mostních prvků. Pro tyto účely je stávající vzduchem odpružený oplen doplněn dvounápravovým Dolly vpředu včetně točny nebo upínacího zařízení. Tím se z oplenu stává mezi zákazníky mimořádně oblíbený přepravník, u kterého má počáteční investice do pořízení velmi rychlou návratnost.
Stabilně a bezpečně na vítr s FTV 850
Přepravní zařízení pro extra dlouhé a těžké rotorové listy je namontováno na čtyřnápravové, samohybné dělené kombinaci PST/SL-E (1/2+1/2) rozšířitelné na 4 010 mm. Nová celková koncepce tak slibuje maximální stabilitu a bezpečnost i na obtížných trasách.
Pro velmi těžké a složité případy je tu ADDrive 2.0
Těžkotonážní modul, který lze použít jako tažené nebo samohybné vozidlo, překvapí širokou řadou modifikací, oceňovaných obzvláště u velmi složitých a extrémně těžkých přeprav. Nabízí nejen větší pracovní čerpadlo a vyšší počet poháněných náprav, ale také větší tažnou sílu a rychlost. Flexibilitu zajišťuje speciálně vyvinutý synchronizační software ADDRONIC, s nímž lze použít také několik modulů ADDRIVE ve spojení s moduly THP nebo PST.
Nízkoprofilová pneumatika CargoPlus
Při přepravě rozměrných nákladů často rozhoduje jen několik centimetrů ložné výšky pro určení optimální trasy. Inovativní nízkoprofilové pneumatiky CargoPlus vyvinuté společně s HBI Tires & Wheels zajistí rozhodující centimetry při stejném zatížení nápravy. O výhodách inovace CargoPlus se návštěvníci budou moci přesvědčit při návštěvě našeho veletržního stánku hned u několika vystavených vozidel z produktové řady Goldhofer.
Silní partneři
Pod heslem „Partnerství pro vše, co souvisí s přepravou” Goldhofer informuje také o své rostoucí nabídce v oblasti služeb a servisu. Ta zahrnuje například kurzy Akademie Goldhofer obsahující dílenská školení a školení řidičů. Dále různé druhy softwarů pro každou logistickou výzvu, jako je podpora při konfiguraci různých kombinací vozidel nebo výpočtu jednotlivých nakládacích situací apod.